FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Zestaw kuchenny dla żony

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianborczek
Początkujący Uczestnik
Początkujący Uczestnik


Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 23

PostWysłany: Pon Gru 09, 2019 8:29 pm    Temat postu: Zestaw kuchenny dla żony Odpowiedz z cytatem

Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o gotowanie i sprzęt kuchenny, a wiem ze mojej żonie marzy się jakiś fajny zestaw do gotowania,bo uwielbia pichcić. Polećcie coś proszę co będzie miało dobrą jakość i nadaje się na prezent pod choinke. Czasu coraz mniej, chciałbym zdążyć przed świątecznym zgiełkiem w sklepach.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
mewelina
Początkujący Uczestnik
Początkujący Uczestnik


Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 24

PostWysłany: Wto Gru 10, 2019 9:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ahh gdyby mój mąż był tak wspaniałomyślny i chciał mi kupić coś do gotowania ;D bo moje obecne garnki i brytfanna są w opłakanym stanie. Tez się rozglądam za czymś w sklepach, ale nie wiem której marce zaufać
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
madziarusia
Początkujący Uczestnik
Początkujący Uczestnik


Dołączył: 11 Gru 2019
Posty: 24

PostWysłany: Sro Gru 11, 2019 8:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja ufam już od kilku lat Valdinoxowi i nie zawiodłam się. Mam kilka garnków i dwie patelnie. Gotowanie stało sie moją pasją Smile mają taki specjalny garnek, który nadaje się tez do zapiekania w piekarniku. Sprzęt działa intuicyjnie, łapki nie przegrzewają sie, patelnia świetnie sobie radzi bez duzych ilości oleju.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pyra
Początkujący Uczestnik